Kiemelt Barbi szexpartner - 307894642 - erotika, Budapest, XIII. kerület
 
Barbi(30+)
Budapest XIII.ker.
Kiemelt Bella szexpartner - 304514369 - szexpartner, Budapest, XIII. kerület
 
Bella(39+)
Budapest XIII.ker.
Kiemelt Kira szexpartner - 701442669 - erotikus masszázs, Budapest, XIV. kerület
 
Kira(20)
Budapest XIV.ker.
Kiemelt Nina szexpartner - 202599791 - szex, Budapest, III. kerület
 
Nina(36+)
Budapest III.ker.
beszamolok.com BESZAMOLOK.com

Témák Saját témáim Tagja vagyok Új téma
Milyen egy korrekt beszamolo?AdatlapÜzenet küldése a téma adminak, címzett: carlito23Tagok listája!Új tag meghívása a témába

Milyen egy korrekt beszamolo? hozzászólásai

Ide varnek minden velemenyt a hirdetoktol es a vendegektol is, reszletesen kifejtve, hogy szerintuk milyen egy jo beszamolo,

<<< <  611. oldal >
Hozzászólás írása...

2015. január 28. 09:56:26
Sziasztok!
Egyetértek Sakál666-al. Először ismeretlen számú értékelés után vontak le tőlem pontot. Azóta igyekszem odafigyelni, hogy mit írok értékelésbe. Utána levontak 18 indoklást. Utána jóváírtak 27 indoklást. Utána levontak 157 indoklást (628 pont!). Utána közölték, hogy a program hibásan működött, és jóváírták a pontokat, de a gyakorlatban nem, vagy alig kaptam vissza pontot. Ezután már csak nagyon ritkán, kizárólag hasznos indoklást írtam (legalábbis a saját meglátásom szerint hasznosat). Ezután nemrég levontak még 17 indoklást.
Nem a pontlevonás zavar, hanem az, hogy valószínűleg még novemberi indoklások után kapok még mindig levonást. Hogy rendszeresen (már-már spam jelleggel) kapok webitől ilyen tárgyú üzenetet, ami engem zavar. És véleményem szerint az oldal jelenleg szinte kiköveteli, hogy indoklást írjunk - szerintem fölösleges még egyszer visszakérdeznie a szavazatnál, mert azt a képzetet kelti, hogy az a jó, ha minden esetben odaírsz valamit/akármit.
Szerintem is jobb lenne, ha az indoklás nem érne plusz pontot, csak a gond van vele, gondolom, nem én vagyok az egyetlen, akinek elsőre nem esett le, hogy a "rendkívül hasznos, értékes beszámoló" indoklás nem felel meg az oldal kívánalmainak.


2015. január 28. 08:24:17
Helló hmoore!

Lehet, nem ment át totál, de a példa lényege az lett volna, hogy ha olyan a szitu, akkor sajnos szükséges lehet egy másik MT kritizálása, még ha finoman, és szolídan is. Nálam amúgy elsősorban a stílus szokta kiverni a biztosítékot, mert a lányok nem tárgyak, vagy rabszolgák, ami bizony néhány besziből szinte sugárzik. De hogy a másik oldalt se hagyjam ki (:DD), szerencsére ritka, de vannak olyan beszik, ahol a reakcióban leírja a hölgy, hogy a "kedves" MTak hogy minősítsék a beszit. Ezt azért tán mégse, mert bár nem vagyok MTA tag, de csak el tudom dönteni egyedül, hogy a beszámolót hogyan értékeljem.


2015. január 28. 01:37:29
Tőlem 57 értékelésért vontak le dupla pontot, úgy hogy az elmúlt 2 hónapban összesen nem írtam 57 szöveges értékelést. Webi szerint "Folyamatosan nezik visszamenoleg az adminisztratorok az indoklasokat es torlik ami nem felel meg a kivanalmaknak." Mondjuk jó lenne, ha a kívánalmak nem változnának folyamatosan és nem visszamenőlegesen kéne azoknak megfelelni, de engem jobban zavar az, hogy itt mindenkiről azt gondolják, hogy csak a pontokra hajt, és ezért értékel. Talán nem kéne a szöveges értékelést pluszponttal jutalmazni, és akkor az egész probléma megszűnne; nem gondolom, hogy minden MT csak a pontokért ír beszámolót/értékel, aki segíteni akar, az pont nélkül is megteszi.

Én azt gondolom, hogy ennek az oldalnak a legnagyobb értéke a felhasználók közössége, de néha olyan érzésem van, az oldal üzemeltetői mégis mindent megtesznek, hogy elriasszák őket...

Egyébként különösebben nem zavarna ez az egész cirkusz, csak kicsit idegesítő, hogy az egyik legtöbb szöveges értékelést adott kollégánál hemzsegnek az alábbi rendkívül hasznos és egymástól lényegesen különböző értékelések, mint például (szöveghű válogatás a kolléga profiljáról, csak az első húszat néztem át :D):
hihetetlenül jóa beszi, grtau
igazán remek ez a beszámoló, egy renmek lányról:)
nem ez a legjobb beszi a lányról, de nem rossz
nagyon jól sikerült a beszámoló
viszonylag jól sikerült a beszámolód, gratula

Ezek mindegyike igazán jól sikerült, konkrét megjegyzés, ami segíti a beszámoló íróját, ugye? Persze lehet, hogy hozzá még nem ért el az értékelésfigyelő kommandó, ezért nem kerültek törlésre.


Sakál666


2015. január 27. 23:22:14
Webi, én elég sokat jártam többféle iskolába is, ahol sokszor kellett dolgozatokat (zárthelyik, stb.) írni.
Nem emlékszem egyetlen olyan esetre sem, hogy a dolgozatot javító tanár a javításban leírta volna,hogy mi hiányzik neki, vagy, hogy mire lett volna kíváncsi, netán tanácsokat adott volna arra nézve, miként kéne dolgozatot/zárthelyi írni.
Pedig mindegyiküknek az volt a dolga, hogy tanítson minket, és szerencsémre elég sok jó tanár is volt köztük!
Ha valaki nem értette, hogy miért hibás egy válasza, rákérdezhetett, többnyire meg is mondták neki, az egy adott konkrét válaszra vonatkozóan, de nem a dolgozat egészére. Azt csak osztályozták vagy pontozták.


2015. január 27. 21:58:24
Végképp értelmetlen, csak a pontokért történő írásnak semmi haszna. Viszont annak sok haszna van, hogy az író is látja ki mit ír oda! Emlékszem még egy (de tálán több is volt) társunkra aki kivétel nélkül negatívval jutalmazott szinte mindenkit, amin nem láthatták! Érdekes azóta már nem mer, nevet is váltott nagyon sietve! Az említett példa is mutatja, "a hazug embert előbb utolérni, mint a sánta kutyát"!
Amit sokszor elfelejtünk, mindannyian másképp vagyunk összgyúrva, mint ahogy a csajok is! Mindenki érző lény (legalább is ezt remélem, vagy feltételezem)! Én szeretek értékelni, de általában csak azt akinél már jártam, mondjuk könnyű dolgom van, mert sok helyen megfordultam, vagy aki a kedvenceimben van: Ami Spiritmongert illeti, az ő beszámolói közül egyet se éintettem. Így nincs hozzáfüznivalóm!
Ilkonak! Ha Modern Talking rajongó létedre Sabaton koncertre mész, már vess magadra, de fordítva is!
Inkább egy másik példa kia nagyobb zeneszerzó Chopin vagy Woiciehc Kilar, ki dönti el! Tehát nem az a kérdés, hogy Modern Talking vagy Sabaton vagy Mozart, Bach , Diana Krall, Dee Dee, Bird, Quimby, Pink Floyd, Muzsikás, Katona Klári, Presser.....vágtelen sorral tovább mert mind MÁS és MÁS ahogy a lányok is és mi mind! És ide jön megint az LGT :

2. Én tudom a dallamot, te tudod a szót,
Én mondom az igazat, és te mondod a jót.
Az én igazam nem biztos, hogy neked nagyon jó,
De mind a ketten várjuk azt az elfogyott, elhagyott,
Elrabolt, ellopott egy-két elfelejtett szót.

REFRÉN:
Minden ember jó, kit megtalál egy szó,
Minden szó is jó, ha embernek való.
Minden ember más, de éppen ez a jó.
Hát meddig várjak még,
Hogy felhangzik egy elfelejtett szó?


2015. január 27. 20:48:32
Azért nektek piszok sok felesleges szabad időtök van hogy minden egyes beszámoló értékelést átolvastok, hogy a ti értelmezésetek szerint hasznos-e a véleményezés. Pár napja figyeltek erre jobban.
Viszont így meg olyan dolgokra nem figyeltek elég alaposan amit egy beszámolóban nem szabadna leírni. Gondolok itt arra hogy ajándékot, célozgatást lehet tenni, na de nevén nevezni dolgokat tudtommal tilos. Mégis olvasok olyan kikerült beszit ahol le van írva a tiltott szó. Van hogy nem az elszámolás részben olvasom.
Ezzel a kötözködéssel szerintem azt éritek el hogy nem lesz sokaknak kedve véleményezni.
Én sok véleményt elolvasok a többséggel egyet értek. Jók az értékelők, némelyik humoros.

Viszont én jártam úgy is hogy azért kaptam rossz minősítést mert az illető leírta hogy nem hiszi hogy ilyet meg lehet csinálni, ergo nem arról szavazott hogy hogyan lett megírva, pedig sokat írtam.+igazat. Megreklamáltam nálatok, nem történt semmi.

Szóval nem túl igazságos egyenlőre ez az értékelések felülvizsgálata, erősen szubjektív.

Miért kezdtétek pár napja ezeket olyan komolyan venni? 40-50 ember jól írja meg. kb 10-20 nem. Azzal a 3 ponttal akkora előnye nincs senkinek. Nektek meg egy csomó plussz munka.


2015. január 27. 20:25:47
Helló mindenki!:)

Webi ezzel azért nem teljesen értek egyet, bár nyilván nem az én véleményem számít, de azért... Sok beszit olvasok, ezért merek vitatkozni.

Csak, hogy írjak egy példát "virágnyelven", ha én köztudottan Modern Talking rajongó vagyok, és ennek ellenére elmegyek egy Sabaton koncertre (csak mert az volt vasárnap este:D), majd utána leminősítem, hogy amúgy a metal mekkora egy sz*r, és a koncert is az volt, akkor azért eme műfaj szeretői hadd ne értsenek ezzel egyet, és hadd fejezzék ki finoman, hogy erről bizony nem a Sabaton tehet...


2015. január 27. 18:51:23
A beszámoló valóságtartalmat, más userbe való belekötést (akár pro akár kontra), akár csevegésben, akár beszi indoklásban akár máshol mindig gondolkodási idővel jutalmazzuk ezt jobb ha észben tartod. A hirdetőről a véleményed beszámolóban fejtheted ki. a beszámoló minőségéről pedig szavazhatsz, arról, hogy hogyan lett megírva, de nem minősítheted az írót és a hirdetőt. Utóbbira ott a beszámoló, előbbiért pedig harapunk.

Az meg rohadtul nem visz előre, hogy leírod hogy jó beszi mert részletes. MIÉRT részletes szerinted, mi az amikre kitért vagy nem tért ki, mi az ami számodra fontos egy beszámolóban, mely részletekre vagy kíváncsi mire figyeljen a a jövőben stb. AZ INDOKLÁS. Az hogy azért mert részletes az a jéghegy csúcsa, nulla plussz információval az írónak , hogy a jövőben miként írjon.


2015. január 27. 18:46:39
Az indoklásban azt keresi az ő is ott volt rész, hogy a többi makkernak egyfajta megerősítést adjon, hogy a beszit író makker véleménye nem kamugyanús, mert van más, akimugyanezt tapasztalta, sőt, az esetemben csak ahhoz írom oda ezt, akiről én is küldtem beszit, így a makker tudja ellenőrizni rögtön ugyanazt a lányt egy másik makkerral.


2015. január 27. 18:35:03
Ha a beszi értékelésben használható néhány karakterben leírok 4 érvet, miszerint azért jó ez a beszi, mert részletes, személyes, hiteles, mert hasonlót tapasztaltam, és tetszik a beszi, mert az élmény átjött, akkor miért is rossz a beszi értékelés, amiért törölni kell?


2015. január 27. 18:31:49
Nem a beszijeimmel volt gondjuk, hanem mások beszijeinek az értékelésével, persze szokás szerint ok nélkül.
Sajnos a korrektség nem az erősségük, pl egy jelzést sem kaptam akkor, amikor megírtam egy hájpolt hirdetőről, milyen szar volt a szolgáltatása, erre azt mondták, hogy én hazudozok, 3 hónap múlva meg csendben kirakták, mert más is megírta ugyanazt az esetet... persze bocsánatkérés az nem volt...


2015. január 27. 18:29:19
A paranoia pedig ma már gyógyszeresen jól kezelhető..... :)


2015. január 27. 18:27:59
Beszámolók hasznosságának INDOKLÁSÁBAN azt várjuk hogy az adott beszámoló MIÉRT volt hasznos.
Király ha valaki megnyomja a hasznos gombot, aztán megindokolja, azért ezt nyomta mert hasznos volt. Marha jó visszajelzés az írónak hogy a jövőben is miket írnjon meg mikre térjen ki, mit fejtsen ki esetleg részletesebben, stb. Az meg az istencsászár indoklás : hasznos beszi mert én és ezt tapasztaltam. Erre való a beszámoló, hogy ott írja meg az ember az élményét, mit keres az az indoklásban, hogy ő is volt ?

A hasznosság indoklásának CÉLJA van. A célja pedig az, hogy az író az írásáról visszajelzést kapjon, hogy a jövőben még jobb besziket küldhessen be, ami mindenkinek az érdeke.


2015. január 27. 18:23:59
Átfutottam 6-7 beszámolódat, nekem nem tűnt pontvadászbak egyik sem. Történnek néha furcsa dolgok sokkal is, de a reakciókkal általában nem szokott gond lenni. Legalábbis nálam.


2015. január 27. 17:54:48
csak részben kapcsolódik ide, de ezt meg kell osztanom velemtek. a webiék valami nagyon komoly cuccot nyomnak, mert szemmel láthatólag elment tőle az eszük. ma már másodszor kaptam értesítést, hogy törlik a beszámolókhoz kapcsolódó értékeléseimet, most konkrétan 32 db-ot, mert szerintük negatív példát mutatok vele. visszaírtam, hogy alapvetően a beszik hasznoságának a megítélésében nálam kevés dolog számít, csak a részletesség, a személyesség, ha voltam a hölgynél, akkor a hitelesség, és hogy mennyire jött át az élmény. Ezt leírtam nekik, de persze válaszolni nem szokás, 50-100 karakterben pedig nem írom meg a háború és békét, de ez őket hidegen hagyja, arra hivatkoznak, hogy a pontokra hajtok...
Egy jó beszihez rövid, de velős értékelés kell, mit gondoltok róla?


2015. január 27. 17:40:06
Most egy kicsit több időt szántam a beszámolók olvasására, és megállapítottam, hogy kezdenek egyre őszintébbek lenni az élmények. Nagyon kemény hangvételű leírásokat is olvastam, amivel minket a vendégeket segít az író! Szerintem így tovább!


2015. január 27. 10:57:15
Az MT-ak és a SZT-ek véleménye, pletykája lehet igaz, lehet menedzselő és lehet lehúzós is. A telefonos kommunikáció sokat elárul számomra, bár nálam az is csak 80-90%-ban árulkodik. Sokat elárul, hogy telefonban hogyan kommunikál a leányzó. Tegnap pont felhívtam vkit, akiről rengeteg kiváló beszit írtak, a fényképei fenomenálisak, a fülecském mégis azt mondta warning! A Hölgy vagy elszállt, vagy befásult, vagy csak túl sok a marketing. Néha nagyon figyelmesen kell olvasni 1-1 beszit, a sorok között sok info el van dugva, amit az MT nem akart vagy mert nyíltan írni, gondolom a menedzserekre tekintettel. A túl rövid néhány soros beszi, főleg újonc MT-tól is nagyon árulkodó lehet.


2015. január 27. 10:15:13
Nem azt mondtam, hogy biztos kamu, de nekem az a gyanús, hogy túl gyorsan túl sok túl magas besorolású beszi jön ki valakiről. A beszik elolvasása során ez még jobban megerősítette bennem a gyanút, minden esetben. Nameg a lányok és makktársak pletykái is formálják a képet...


2015. január 26. 23:53:50
Spiritmonger, néha valóban előfordul, hogy a hölgy szuper szolgáltatást nyújt, akár kezdettől fogva is, így lehetnek magas értékelésű beszámolói sorozatban. Abban igazad van, hogy ez valóban ritka, de azért néhány példa itt is akad. Nincs mese, el kell olvasni a beszámolókat, akkor rájössz, hogy hány "kamugyanús" van köztük, így tudható lesz aztán a valós helyzet...


2015. január 26. 19:30:08
Igen összetett és érdekes téma! Egy felvetésen biztos egyet lehet érteni, nincs két teljesen egyforma igényű férfi ezen az oldalon! Minél,tovább vagyok itt annál inkább látom, hogy mindenki más egy picit, vagy sokban! Ezért szoktam alkalmazni inkább a leíró jellegű, konkrét tényeket is tartalmazó, néha száraznak is tűnő időintervallumokat sem nélkülöző írást: Mindenki eldönti mit tetszik ebből neki! Az már-már tény, hogy mindenki trükközik a korával testsúlyával és magasságával, kérdés mi az a határ ami belefér! Sokkal inkább az zavar, ha a fényképekkel teszik ezt, régiek, meghamisítják az arányokat, leszabják a felesleget! Ezeket mindig megírom, de sose sértően a lány számára, ettől függetlenül nem mindig van eredménye!

Hozzászólás írása...
<<< <  611. oldal >