Kiemelt Liza - 704017872 - kerület, Budapest, V. kerület
 
Liza(38)
Budapest V.ker.
Kiemelt Barbi - 702708812 - szex, Budapest, XIII. kerület
8-23 tud fogadni
Barbi(30+)
Budapest XIII.ker.
Kiemelt ÉdesHármas69 - 302343020 - szexpartner, Budapest, XI. kerület
08:00-tól hívható
ÉdesHármas.(35+)
Budapest XI.ker.
Kiemelt Unforgettable_Vicky - 306204565 - szexpartner, escort is
 
Unforgettabl.(25+)
Budapest XIII.ker.
Kiemelt FanniBigassCurvy - 300849965 - szex, escort is
 
FanniBigassC.(25+)
Budapest IX.ker.

BESZAMOLOK

Témák Saját témáim Tagja vagyok Új téma
Az erotikus masszázs megcsalás?AdatlapÜzenet küldése a téma adminak, címzett: heisengberTagok listája!Új tag meghívása a témába

Az erotikus masszázs megcsalás? hozzászólásai

Régóta nézegetem itt a szebbnél szebb lányokat a kívánatosnál kívánatosabb étlapokkal, eddig mégsem bátorkodtam egy szolgáltatót sem felkeresni, mivel házas vagyok és nem akarom megcsalni a párom. De egyszerűen annyira sugárzik néhány lányról a szexualitás, hogy úgy érzem meg kell látogatnom. Arra gondoltam végül, hogy csak masszázsra megyek, kézi levezetéssel. Ez szerintetek megcsalás lenne? Gondolom vagytok páran akik párkapcsolatban élnek és közben lányokhoz jártok, ti hogy élitek ezt meg?

<<< <  3. oldal >
Hozzászólás írása...

2014. június 27. 07:55:43
Jó reggelt drága Angi! Messzemenően üdvözlöm azt a kis neoliberális felfogásodat :)


2014. június 27. 03:01:37
Én pedig azt mondom, hogy az óvónőket sem kóstolgatják azért, mert más gyerekeit is neveli, ahogy a szakácsokat sem bántják azért, mert más embereknek is hasonló szeretettel főz és a kreativitását tálalásban és alkotásban éli ki...
Ettől a prüdériától egyébként falnak megyek!
Ez a fajta szolgáltatás ugyanolyan, mint bármi más!
Az ügyfélszolgálatosok pl. mitől másabbak, mint mi? :) Ők is mosolyognak egész nap, vannak kib@szott jó fej ügyfeleik, akiket imádnak, néha-néha megcsinálnak dolgokat, amihez nincs kedvük, ha elgurul a gyógyszerük, ugyanúgy vesznek egy mély levegőt, azzal a különbséggel, hogy amíg náluk az ügyfélnek mindig igaza van, nálunk a vendégnek nem...
Akkor ki a kurva? :) Bocsi! :)
Én kérek elnézést, hogy így hívom azokat, akik pénzért eladják a lelküket, kussolnak és nyelnek, nehogy elapadjon a forrás, dolgoznak akkor is, ha szarul vannak, vagy a gyerekük betegen fekszik otthon...
nem egyszer olyan dolgokat kénytelenek mondani és érvelni mellette, ami ellen minden porcikájuk tiltakozik, és ezzel szemben mi, akik kvázi a wellness iparágban tevékenykedünk :D és ugyanazt tudjuk, mint egy pszichológus és személyi edző egyben, mi vagyunk a kisördögök, akikkel megcsalják a feleségüket otthon a pasik :D :D :D
Ők pedig, fú... nem is tudok rájuk szavakat, micsoda bűnelkövetők és még aljasak is :D :D :D
Kicsit helyre kéne tenni szerintem ezt a megcsalás fogalmat, mert nem vadászterületek vagyunk és háztűz mellől elragadó éhes ragadozók, hanem simán szolgáltatók, csak nem bolti termékeket árulunk, nem üzleti vagy biztosítási, esetleg ilyen lelki tanácsokat adunk, vagy tizeniksz órában robotolgatunk, hanem kellemes kikapcsolódásra invitáljuk a megfáradt férfinépet :D :D :D
A pasik meg azért járnak ide, mert sokszor nagyobb igényeik vannak, mint az otthoni kapacitás... Vagy el akarják mesélni az életüket... Vagy olyan dolgokat szeretnének, amire otthon nem nyitottak... Na és? :)
Van az ember életében kényelmi szolgáltatás, és van olyan, amikor megalázza a párját azzal, hogy nyíltan felvállal egy másik nőt, ami igen, megcsalás...
A masszázs pedig aztán végképp nem megcsalás, Jézusom! :O
Ilyen alapon a pszichológusnál mindenkiről a háta mögött beszélek :D ha étteremben eszek, akkor otthon nem jó a kaja, ha ügyvédhez járok, akkor hülye a párom, mert nem tud segíteni, ha takarítónőtök van, akkor az asszony nem elég házias, ... jaj, ugyan! ... pfff ...
SZOLGÁLTATÁÁÁÁS!!!
KÉNYELMI, WELLNESS SZOLGÁLTATÁS, TESTI-LELKI FELTÖLTŐDÉS, ESETENKÉNT FIZIKAI AMORTIZÁCIÓ A NEMES CÉL ÉRDEKÉBEN :DDD
ENNYI :DDD


2014. június 26. 19:41:51
Halihó
megcsalás ???
mindenkinek más a véleménye erről szerintem
ha egy pasi elmegy egy szolgáltatóhoz annak több oka is lehet szerintem
valaki azért mert otthon nem kap meg valamit...vagy ha igen akkor nem úgy ahogy szeretné ,
másik ami most gusztustalan lesz egy picit "unalmas mindig ugyan azt lukat dugni"
valaki meg sportot űz ebből :D :D :D,
valakinek perverzitásai vannak amit otthon vagy nem mer vagy nm kap meg ....
szerető hmmm végül is valahol mi is azok vagyunk csak nem olyan ......
lebukás ?????
hmm én speciel mindig észre veszem ha volt valaki :D jobb vagyok mint Columbo :D :D :D
a nők mindig is tudtak alkotni :) a pasik is ....már amelyik :) :D
puszka és elnézést ha valakinek sértő volt a monológom :D :D :D


2014. június 26. 11:50:12
Sziasztok!

Örülök, hogy megtaláltam ezt a topicot.

A kérdés, hogy kinek mi a megcsalás. Kinek mit jelent? Valakinek már az is megcsalás, hogy ránéz egy másik nőre/pasira. Van akinek a csók már megcsalás. Szóval elég relatív a dolog e témában, hogy kinek mi a megcsalás. Tud-e az illető arról, hogy elmegyen egy ilyen helyre?

Persze ilyenkor meg jön a nő felől, hogy te büdös *****, szemétláda, stb. hát megcsaltál ezzel a lotyóval - bocsi lányok de tényleg néha ez van, persze mi tudjuk, hogy nem azok vagyunk :) -. DE! ilyenkor kérdezem, hogy vajon miért ment el egy pasas ilyen helyre? Nem kéne inkább megbeszélni, minthogy előbb elhordani mindennek aztán rájönni, hogy valami nem kerek.
Szerintem ez nem megcsalás hogyha valaki elmegy lányokhoz - lehet azért, mert nyitott vagyok sok mindenre -, mert nem biztos, hogy azért megy, mert hiányzik valami otthonról, lehet az is, hogy ki akar szakadni a mindennapokból a rutinból. Itt nem lesz általában szerelmes az embert, természetesen vannak kivételek ebben a témában. És azért valljuk meg, hogy "minket" könnyebb eltartani, mint egy szeretőt. :) És ha ez neki a "hobbija" akkor miért ne. :) Addig amíg le nem bukik vagy buktatják addig csinálhatja.
Hozzá kell tenni, hogy a nők is tudnak alkotni, szerintem egy felet sem kell félteni csak egészségesen, okosan kell csinálni.
Szerintem.

Puszka Mindenkinek


2014. június 25. 21:16:25
nem. lehet kellett volna, de nem féltem. nem hinném, hogy a német vendégek annyival veszélyesebbek lettek volna ebből a szempontból.


2014. június 25. 14:09:50
Nem féltél, hogy hazahoz valami betegséget?


2014. június 24. 21:59:12
Csak azért kérdeztem mert nekem nem volt tiszta, lehet félreértettem. Amikor azt írtad, hogy "munkába állás után jöttetek össze", azt gondoltam, hogy nem erotikus munkára ment ki - de már értem!


2014. június 24. 21:42:17
kinn is szexpartner volt. itthon tényleg kevés vendéget vállalt, és csak escortként. ha jól emlékszem, a fél év alatt 2 vagy 3 volt összesen.

jól érted. nem is mondtam a 3as pontra, hogy 1000%, csak annyit, hogy "szerintem".


2014. június 24. 20:52:38
szg314, kint Németbe mi volt a munkája? Mert nem mindegy...

Ha jól értem akkor fél év volt a kapcsolat, amiből néha itthon vállalt vendéget - és ráadásul ezek szerint volt egy "barát" is. Ne érts félre, de lehet ez semmilyen módon nem működött volna, szóval a 3-as pont talán nem 1000%.


2014. június 24. 19:52:36
Na, akkor én mondom, mint tapasztalt. Az egyik szolgáltató hölggyel kerültem az oldalon szokásosnál közelebbi kapcsolatba, konkrétan törzsvendégségből alakult ki a párkapcsolat.

A dolog pikantériája, hogy bár ezen az oldalon találkoztunk először, pont az az előtti nap "jöttünk össze", mint hogy indult volna ki németbe dolgozni.

Ez olyan szempontból jó volt nekem, hogy nem láttam nap mint nap a hirdetését, meg hogy ki miket írogat neki, meg róla bszámolókat (asszem attól meg is hülyültem volna). Úgy működött a kapcsolat, hogy egy hónapból 3 hetet kinn töltött, 1 hetet meg itthon, főként nálam (aztán később már felmondta az albérletét és csak nálam, mármint azt az 1 hetet).

Annyi szabály volt, hogy amikor kinn van, akkor kinn van, mindenki azt csinál, amit akar, én is bátran járkálhattam továbbra is lányokhoz, ő meg dolgozott. (Úgy tudom, szabadidős pasit nem keresett maga mellé.) Ebből 1-1 alkalommal volt súrlódás, de nem maga a mással kefélés ténye volt a baj, hanem az időbeosztás, amikor a "közös chat időből" ment a dolog. (1x nála a munka, akkor én sértődtem be, 1x meg az egyik törzsszolgáltatóm csak későn ért rá este, akkor meg ő problémázott rajta.)

Eleinte itthon nem dolgozott, aztán néha-néha bevállalt egy vendéget, aznap velem nem volt szex, ez volt a megállapodás.

Kb. fél évig voltunk együtt, utána hazajött végleg és összeköltözött egy másik sráccal, "akivel csak barátok". Ez be is tette a kaput a kapcsolatnak.

Naszóval, hogy pontokba szedjem a válaszokat:

0. Munkába állás után jöttünk össze.

1. nem tudom, ez mennyire számít félrekúrásnak, hiszen tudott mindenről, volt olyan, hogy ismerte is a másik lányt személyesen.

2. Meglepően jól viseltem. 1-2x borultam csak ki, amikor így hirtelen nagyon belémhasított, hogy 'most épp faszra húzzák'.

3. Szerintem igen.


Az eredeti témára visszatérve, hogy megcsalás-e a masszázs: itt Liával értek egyet. Ha a Heisenberg azt nem tartaná annak, hogy a párját egy vadidegen taperolja, végigcsúszkáljon rajta, majd kézzel és/vagy szájjal kielégítse, akkor az egyik sarkalatos kérdés meg is van válaszolva. A másik sarkalatos kérdés, hogy a párja mit tekint megcsalásnak, erre pedig csak ő tud választ adni. Van, akinek már az is megcsalás, ha részegen egy buliban csókolózik a párja egy ellenkező (vagy netán ugyanolyan) nemű emberrel.


2014. június 24. 18:40:42
Huff, én azért ezt a 3 pontot még tovább boncolgatnám.

Mikor alakult ki a kapcsolat? A munkába állás előtt, vagy után:
Ha előtt akkor közös döntés, vagy a pasi erőlteti? (talán ezen az oldalon kevésbé jellemző, de azért tudunk ilyenről :( )

Ha utána akkor vendég/szolgáltató viszonyról beszélünk, vagy a szolgáltató civil szerelméről, akinek nem merik bevallani esetleg a valós szakmát. Ha meg vendég/szolgáltató akkor a vendég nős és mindketten csak kalandoznak, vagy a vendég szingli és Ő "előre lépne", magyarul házasság és a munka abbahagyása a vágya?

Ismerek 1-2 példát, de persze a csajok biztos jobban tudják :)


2014. június 23. 17:28:09
Ennek több vetülete is van, pl:

1. a lány partnere félrekúrogat, mondván, hogy hát a lány is "megcsalja" őt a munka során és ezt hogyan dolgozzák fel, azaz el kell-e viselni a lánynak, ha csupán erre hivatkozással ténylegesen megcsalják őt (hiszen a munka során nem megcsalásról beszélünk alapesetben)

2. a partner hogyan viseli el a tényt, hogy a szíves választottja munkája közben bizony "érzelemmentesen" szexel idegenekkel, elhiszi-e az érzelemmentességet, elbírja-e az egója.

3. törvényszerűen bukásra van-e ítélve pont a fentiek miatt egy ilyen kapcsolat?

sajnos nehezen tudok hozzászólni, mivel semmilyen tapasztalatom nincs a téren, egyik oldalról se, de remélem, hogy hozzászólnak páran, akiknek van.


2014. június 23. 17:19:16
Ezek bölcs gondolatok, tényleg érződik, hogy tapasztalat és egy kialakult/kialakított értékrend áll mögötte, csak sajnos kevés ember egója viseli el, ha osztoznia kell, bármilyen szinten. Pedig ez nagyon így van, az ismeretlen mindig jobban vonz és a stabil kapcsolatból mindig szívesebben kacsingat kifelé az ember.

"Amúgy is amíg nem kapta meg a másikat de folyton fantáziál róla valószínűleg egy idealizált képet épít fel magában amivel lehetetlen versenyezni.
Egy hús-vér nőnek viszont uú. vannak hibái,amik előbb-utóbb ki is szoktak derülni."

Ezt meg sokan megalkuvásnak vagy struccpolitikának tekintik, pedig nem az és sokkal célravezetőbb is, mint az őrült féltékenykedés, szakítás, nyomozás stb. Ha rendben vagy magaddal, akkor bízol magadban és a másikban is - még ha hülye nem is vagy -, aztán ha visszaélnek vele, elgondolkozol a hogyan továbbon. De kevesen jutnak el idáig és inkább hagyják magukat és párjukat is gúzsba kötni a társadalmi konvenciók és a hiúságok által.

"Számomra talán a fontossági sorrend a leglényegesebb. Ha velem van programja megbeszélve azt sose mondja le/tegye át egy másik nő miatt. Azt intézze el máskor,ha már nagyon muszáj. És a velem töltött időt tényleg maradéktalanul velem töltse és ne azt vegyem észre,hogy ideges és nézegeti az óráját,mert már mással,máshol lenne.
És vagy vegye a fáradtságot,hogy nagyon jól logisztikázzon és én ne vegyek rajta semmit észre.Vagy ha már ennyi energiát sem képes fektetni a kapcsolatunkba legalább ne nézzen olyan hülyének,hogy az egyértelmű dolgokat olyan bután tagadja le,hogy azt még egy óvodás sem hinné el."


2014. június 23. 17:14:43
Nem tudom,hogy lehet -e ez a kérdés kavics az állóvízben.
Mi a helyzet egy "civil" és egy szolgáltató párkapcsolatában a megcsalással?


2014. június 23. 17:02:35
Igen ,volt benne saját is. Én azt A) verziót kedvelem leginkább.Volt ilyen kapcsolatom is.
Ám volt olyan is ahol én engedtem többet,mert úgy éreztem,hogy ragaszkodok annyira az illetőhöz,hogy a büszkeségemből ennyit engedjek (de hozzá teszem itt is túl lépték a határt és vége lett a kapcsolatnak)
A C) verziót alkalmazva a pasi meg néhány hónapnyi/évnyi szenvedés után Nagy sokára jött meg annyira az eszem,hogy többet ilyenbe ne is menjek bele vagy ha benne vagyok aránylag hamar szakítsak.
Az én személyes hozzállásom kb így néz ki:
Az az ideális ha senki sem csalja meg a másikat.
Bár sokkal inkább bánt ha az érzelmi toplistán kerülök hátrébb valakinél,minthogy együtt tölt valakivel pár órát a párom,akihez nem kötődik érzelmileg.Ez sokkal kevésbé ráz meg.
Tehát inkább töltsön együtt egy órát egy leányzóval és lehetőleg felejtse el hamar,minthogy együtt fekszünk összeölelkezve az ágyban és az ő gondolatai állandóan a másiknál járnak,hogy milyen lehet vele? De persze nem lép a tettek mezejére,mert ő "hűséges" Akkor inkább én "hívom meg" egy szolgátatónál töltött éjszakára,akit ő választ ki.
Az én szememben ilyenkor már rég meg is csalt.
Amúgy is amíg nem kapta meg a másikat de folyton fantáziál róla valószínűleg egy idealizált képet épít fel magában amivel lehetetlen versenyezni.
Egy hús-vér nőnek viszont uú. vannak hibái,amik előbb-utóbb ki is szoktak derülni.
Számomra talán a fontossági sorrend a leglényegesebb. Ha velem van programja megbeszélve azt sose mondja le/tegye át egy másik nő miatt. Azt intézze el máskor,ha már nagyon muszáj. És a velem töltött időt tényleg maradéktalanul velem töltse és ne azt vegyem észre,hogy ideges és nézegeti az óráját,mert már mással,máshol lenne.
És vagy vegye a fáradtságot,hogy nagyon jól logisztikázzon és én ne vegyek rajta semmit észre.Vagy ha már ennyi energiát sem képes fektetni a kapcsolatunkba legalább ne nézzen olyan hülyének,hogy az egyértelmű dolgokat olyan bután tagadja le,hogy azt még egy óvodás sem hinné el.


2014. június 23. 15:57:13
Ezen én is gondolkoztam Bali! Ez már-már gyanús, mert ahhoz szoktam, hogy finoman elküldenek a fenébe vagy én küldök a fenébe valakit:)

(Nem biztos, hogy a finom lelkednek jót tesz majd, de ha unod a langyos banánt, nézz át "hozzánk" az offtopikba ott kapsz tűzforró banánt!:D Nem, nem kapok jutalékot a toborzásért:))


2014. június 23. 15:49:32
Sziasztok,
már nagyon egy irányba konvergálunk,
Liaaa, MolokBessa, Csenge, Huff és én is, nem ártana, ha valaki követ (új szempontot) dobna a csendesedő vízbe :)


2014. június 23. 12:31:16
Szia Csenge, ez egy elég alapos és a lehetőségeket objektíven számba vevő hsz volt, van benne saját tapasztalás is esetleg?

Annyit tennék hozzá, hogy szerény ismereteim szerint a férfikra igen jellemző a C-típusú, avagy "Amit szabad Jupiternek..." szindróma és ez elég gáz. Férfi kollégádra kedvesen mosolyogni ne merj vs. férfi vagyok, nekem evolúciós kötelességem más nőkkel flörtölni és félrekúrni.

Továbbá az előre megbeszélt dolgok szépek és jók és kellenek is kiindulási pontnak, de egy elképzelt lehetséges jövőt mindig sokkal könnyebb elfogadni, mint amikor az arcodban landol a nagy büdös valóság, tehát a legtöbb kapcsolat igazi próbája, amikor beüt a krach. Erre meg nem lehet felkészülni. A szeret, elfogadás, egészséges önzés és belátás határait pedig nem lehet patikamérlegen kimérni.

Egyébként tökéletesen egyetértek Veled (és ezek szerint MolokBessával is:D)


2014. június 23. 12:04:35
Én teljes egészében MolokBessa véleményét osztom.
Szerintem ez nagyon fontos ,hogy legyenek lefektetve ezek a szabályok.Ha nem is volt külön megbeszélés tárgya de egy bizonyos együtt töltött idő után egyértelműnek kell lennie,hogy hol vannak az én illetve a másik határai e téren.És ha nekem fontos az,hogy az én határaim tiszteletben legyenek tartva akkor cserébe nekem is ezt kell tennem.
Ilyenkor az is lényeges kérdés,hogy mennyire közelítenek v. hasonlóak az elveink.
Mert előfordulhatnak a következő szituációk:
A) Mindkettőntök ua-t a határpontot jelölte ki a megcsalás kezdetének

Akkor ez egy egyszerű eset,hisz úgy kell viselkednem ami fordítva számomra is elfogadható lenne még

B)A partnerem elfogadóbb nálam, és többet elnéz nekem,mint amit magának megenged
Akkor te egy nagyon szerencsés vagy!Az,hogy neked többet enged meg még nem biztos,hogy hidegen is hagyja csak esetleg ennyi kompromisszumra képes még a kapcsolatok érdekében.
Ezért sose gondold azt,ha többet enged akkor nincs határ. A meghúzott határvonalat vedd nagyon komolyan! Mert bár lehet, hogy egyszer kétszer túl lépheted,de elég valószínű,hogy visszaüt hamarosan. Ha nem tudod betartani akkor kénytelen leszel hatalmas energiabefektetését alkalmazva nagyon körültekintően titkolni.

C) Te megadnak jóval tágabb határokat állítasz fel (vagy nem is állítasz fel)

Pl . Nem mehet el fiú ismerősével kettesben egy kávézóba, de te simán erotikus kapcsolatba lépsz egy hölggyel.
Ez annyira nem szép dolog,hogy szerintem nem is kell magyarázni. Neked mi jogon jár több?
Ha ennek ellenére is megtartani szeretnéd a kapcsolatot hát legalább vedd a fáradtságot és nagyon jól felépített alibid legyen. És a viselkedésed semiképp se tükrözzön semmilyen negatív változást.

Lényegében mindig a közösen kikötött elvárás határozza meg,hogy hol kezdődika megcsalás.


2014. június 18. 09:27:16
:D
Kognitív disszonancia.

Hozzászólás írása...
<<< <  3. oldal >