Kiemelt Nina szexpartner - 202599791 - szexpartner, Budapest, III. kerület
 
Nina(36+)
Budapest III.ker.
Kiemelt Barbi szexpartner - 307894642 - erotikus masszázs, Budapest, XIII. kerület
09:00-tól hívható
Barbi(30+)
Budapest XIII.ker.
beszamolok.com BESZAMOLOK.com

Témák Saját témáim Tagja vagyok Új téma
SportAdatlapÜzenet küldése a téma adminak, címzett: ilkoTagok listája!Új tag meghívása a témába

Sport hozzászólásai

Végigböngésztem a topikokat, de sport témájút nemigen találtam, és ami van se működik, ezért létrehoztam egyet!:) Bármilyen sportággal (kedvenc csapattal) kapcsolatban lehet írni a focitól a dartsig, téma és aktuális kérdés rengeteg van legyen szó akár magyar, akár külföldi sportról. Én nem elsősorban eredményeket írok ide, inkább híreket, érdekességeket inne-onnan. De persze ha van magyar vonatkozású sportsiker pl, akkor azért legalább említés szintjén...

<<< <  142. oldal >
Hozzászólás írása...

2022. október 7. 10:30:41
Ilko! Csak egy adat számodra!
Ma Angliában a minimál órabér 23 év felettieknek 13.5 GBP!
A Liverpool PL meccsjegy ára max 60 GBP!
De már 39 GBP-ért is kapsz jegyet.
Mennyit kell dolgozni ezért? Kb 4 órát!
Akkor szerinted ez sok? Szerintem teljesen megfizethető!
A MAJOR sportokra kitérve, a TV társaságok elvárják, hogy a stadionok minden meccsen 90%-os telítettséggel legyenek! Hogy nézőik ezt lássák!
Mondjuk általában mindenhol teltház van! Legyen az Baseball, hoki, kosár vagy amerikai foci!


2022. október 7. 10:23:29
Elengedem, miután ezt a gondolatomat még leírtam!
Magyarországon az NS szerint van 500 ezer igazolt sportoló.
Ugye ez a lakosság 5%-a!
A világon él 7 milliárd ember!
Ha ennek nem 5 hanem csak 1 %-át vesszük, akkor kb 70 millió ember aki igazolt sportoló!
A 70 millióból mindig lesz akár 10 ezer is, aki azért szenved egészségügyileg, mert versenyszerűen sportolt.
Azért még ott van 69 millió 990 ezer aki pedig egészséges!
Szerintem egész jó arány!😂


2022. október 7. 10:16:11
Nem véletlen példálózok folyamatosan a mozival, hiszen a helyzet ugyanaz, mint ott. Hiába rossz egy film akár a kritikusok szerint is, amíg lesz aki megnézi, addig gyártani fogják a pocsékabbnál pocsékabb műveket.

Amúgy rengeteg példát lehetne írni a profi sport elüzletiesedésére. Például a meccseket a lehető leglehetetlenebb időpontokban rendezik csak azért, mert a tévétársaságok úgy kívánják. mára eljutottunk odáig, hogy a bajnokságok fordulóit konkrétan ők állítják össze. Mármint, hogy melyik meccs mikor legyen. Egy aktuális példa, az El Classico (Real-Barca) jövő vasárnap délután lesz. Mi van? Senkit nem érdekelnek a helyszínen szurkolók, az a fontos, hogy minél többen nézzék a tévében a meccset. Vagy a másik "kedvenc" példám. Ezt is az usa kezdte, de már az európai foci is átvette (szerencsére még csak a kupák szintjén, de tartok tőle nem sokáig marad ezen a szinten), nevezetesen meccseket visznek el az eredeti helyszínekről más földrészekre. Namost elképzelem, hogy elviszik az usaba vagy Kínába az El Classicot (Utóbbiról konkrét tárgyalások voltak már, de szerencsére túl nagy az ellenállás. Még.), és a Real meg Barca drukkerek felállva éljeneznek, hogy micsoda ötlet...


2022. október 7. 09:59:29
Őszintén? Sehogy.

Az a probléma, hogy (például AR írásából is átjön), az emberek egy részének tetszik a profi sportnak ez az átalakulása. A többiek meg senkit nem érdekelnek. Ezt a folyamatot egyetlen módon lehetne megállítani, ha nem néznék az emberek a meccseket. De ilyesmire esély sincs, hiszen ha például a Manchester United törzsszurkolói bojkottálnák a meccseket (mert marha drága a belépő, vagy bármilyen más okból), az a lőtéri kutyát sem érdekelné, hiszen rengeteg külföldi turista látogat folyamatosan Manchesterbe és mindig megtöltik a stadiont.


2022. október 7. 09:41:22
Ezt mond azoknak a Pool drukkereknek, akik nem tudják megfizetni a meccsjegyek árát. (A Pool helyére bármelyik pl csapat tetszőlegesen behelyettesíthető.)

Usa dettó. Kiváncsi lennék, mondjuk Detroit elszegényedett munkásnegyedeiben mi a vélemény arról, hogy amikor csak akarsz, kimehetsz meccsre. Jobb esetben kiröhögnek, rosszabb esetben elküldenek melegebb éghajlatra.

A helyzet az, hogy mára bármilyen sporteseményre járni a gazdagok kiváltsága lett. (Vagy minimum a középosztály felső felének kiváltsága.)

Egyébként az a durva a hozzászólásodban, hogy ha kihagynád a kosárlabdát vagy bármilyen sportot belőle, tökéletesen ráillik a leírásod a mozira, vagy színházra. Tehát igen, a profi sport mára a szórakoztatóipar egyik terméke lett.


2022. október 7. 07:50:42
En utanaolvastam. Ebben is igazad volt. A faszi a penz miatt tulhajtotta magat. Hatvan evesen megoregedett, es mar csak arnyeka onmaganak.

Teljesen jogos az a feltetelezes, hogy a profitehes uzletemberek altal a profi testepitesbe pumpalt penze kenyszeritette a nyolcszoros Mr. Olimpiat arra, hogy tonkretegye sajat egeszseget.

Ebbol es mas kozismert esetekbol (NSZK noi sulyemeloi, ugye) egyenesen kovetkezik, hogy a sport minden teruleten a befektetok a halalba hajszoljak a sportolokat.


2022. október 7. 07:40:34
Nem gondoltam, hogy valaha ezt fogom irni, de szerintem a vivaval folytatott vitat engedd el, ANFIELD.

Amellett, hogy sportorvos es belgyogyasz, viva ismeri az osszes egykori profi sportolot, akit pedig veletlenul nem, azokra is kivetel nelkul igaz az, hogy a 30 eve megszunt NDK-s modszerekkel keszul fel. Aki nem, arra a szovjet mintat kenyszeritik ra a befektetok. Mert bar az orosz a doppingprogramot lelepleztek, neked ne legyen ketseged affelol, hogy minden profi sportolo, a kenyai marathonista, a francia olimpikon, a svajci masodosztalyu labdarugo, a nemet kezilabdas es a magyar tekés is doppingol, tonkremegy, es ha egeszsegesnek is latszik, akkor is mentalisan beteg. Megmondta viva. Es ha ennek az ellenkezojet allitod, akkor tevedsz.
Azert mert te vagy en ismerunk visszavonult profi sportolokat, az nem szamit. Azok az emberek valoszinuleg nem is leteznek. Vivanak van igaza. Es ezen az sem segit, a sok ellenterv vegere odairod, hogy ez teny. Vivat az adu asszal sem lehet uberelni.


2022. október 6. 22:08:22
Köszönöm szépen vénkecske52. :)))


2022. október 6. 22:02:43
Nem tudtad? Ne csináld már Anfield, Phil ezer éve mondogatja hogy mindenhez értek. :)
Viszont figyi már, az milyen beszélgetés hogy mondok valamiket és abból csak azt hallod meg ami neked a mondandód szempontjából fontos?
Utánanéztél már Mr. 8-szoros olimpiának? Ő a sportjának élt és túlhajtotta magát az elsőségért.


2022. október 6. 21:22:38
Viva én rád tennék..., hiába na, a féltucat az féltucat!


2022. október 6. 20:54:46
Elnézést! Azt nem tudtam hogy belgyógyász valamint sportorvos is vagy!
Valamint ráadásként a lepedő ördöge! Egy igazi latin csődör!


2022. október 6. 20:45:25
Rendben, tedd rá. Gondolom a srácok örömmel adják ki neked a leleteiket. Nem túl valószínű hogy ki tudjuk deríteni de szövegnek frappáns, bár én is tudok ilyet: nemrég kielégített egy lány hatszor. Egy nagy összeget rátennék hogy őket nem hogy most, hanem soha. Ez is egy jó egészségügyi mutató. :)))


2022. október 6. 20:17:51
Viva! Rátennék egy szabad szemmel is jól látható összeget, hogy David orvosi leletei sokkal jobbak mint a tied!
De, ezt a tétet Ian Rushra is felteszem, minden hazai meccsen látom a VIP-ben! Sőt, láttam egy párszor a pool öregfiúk meccsein is! Elég jól mozog!


2022. október 6. 18:41:42
Na igen Anfield, Beckham, aki kicsattan az egészségtől. :))) Láttad az orvosi leleteit? Vagy úgy ránézésre nyilatkozgatsz? Mert nyilván a média nem olyan, főleg a közösségi ami a legelőnyösebb képet mutatja...
Adnék neked házi feladatot, Az egykori mr olympiát, Rodney Colemant nézegesd egykor és ma.
Értelemszerűen NDK, így van ezt jól írtad.


2022. október 6. 17:18:54
Viva! Már ne is haragudj, ennyi hülyeséget rég olvastam!
Azok a sportolók, akik abbahagyják pályafutásukat, és nem léhűtők, azok szinte egytől-egyig a civil életben is megállják a helyüket.
Itt Angliában a média is heti szinten foglalkozik velük. De, ez így van Amerikában is!
Az, hogy te erről nem olvasol otthon, arról nem tehetek.
Annyi, de annyi nevet tudnék írni hirtelen, hogy kevés lenne az oldal! Rush, Keagen, Beckham, Kahn, stb!!😂
És akkor az USA-t nem is említettem!
Még talán annyi, nem NSZK hanem NDK!


2022. október 6. 17:10:03
Ilko! Lehet, hogy 30 csapat van, de tisztességesen elosztva.
Ugye van kelet-nyugat valamint észak-dél!
Ha valaki az USA-ban kosármeccset akar látni, felpattan a repülőre, és 1 órán belül, na jó 90 percen belül abban a városban van, ahol láthatja az NBA-t. És a repjegy ára elhanyagolható!
Kb annyi időt vesz igénybe, mint otthon lemenni Kecskemétre egy meccsre, ha egy fővárosi csapat ott játszik!
A major sport franchise-t megszerezni kb 5-6 év.
Mert lecsekkolnak, hogy nem mész-e tönkre 2 év alatt!
Igen, védik amit felépítettek! Ki nem védené!
És nekem elhiheted, a néző, a csapattulajdonos, a tv társaságok midenki elégedett!
Persze Magyarországról egy tökéletesen működő gépezetről lehet negatív véleményt mondani!
Ha már lemásolni nem tudják!😂


2022. október 6. 16:48:25
ilko eddigi hozzá szólásaiddal egyettértésben hasonlóan látom. A pénz szükséges(?) eszköz, elmúlt a természetben, bartellban fizetés ideje. Csupán a sport mint olyan lett volna a téma, úgy általában, de elment csak a profit irányába. Leegyszerűsítve, indulok a kályhától. Foci. Volt a heti egy forduló, esetleg hétközben szerdán. Erre jött rá egy - egy kettős rangadó, a Budapesti csapatokkal. Egymás után közvetítve. Ragyogó. Elöször fekete - fehér, majd kiszínesedett. Majd jött a BEK,KEK,Vásárvárosok kupája. Nemzetközi meccsek, Európa bajnokság, VB. Kb ennyi.
Nem volt elég. Mármint a profit. Egyre újabb és újabb változtatásokkal, az előttem több hozzáértéssel felsorolt pénzinekciókkal kezdett ömleni a pénz a sportba, esetünkben a fociba. Nincs ember aki ezt vitatná,milliók, most már 100 milliók nézik, szurkolják végig a meccseket.Sokszor mindegy ki hol játszik, kivel... Természetesen mellette fogyaszt, ropi, űditő, sőr. Fogyasztói társadalom vagyunk, vagy nem? Erről szól sajnos minden, a sport csak egy. Maradjunk annyiban, a profi sportra is szükség van, az amatőr, tömegsportra is. E kettőt nem összemosni. Jómagam is a bőség zavarában sokszor azt sem tudom hova kapcsoljak mit nézzek. Mi marad meg ebből a bőségből? Olyankor kikapcs. s jön a könyv....


2022. október 6. 15:54:18
Baszki, bepotyogtem egy tok hosszu hozzaszolast es eltunt.

Ugyhogy inkabb azt irom: Ilko, igazad van.
Mit javaszolsz, hogy lehetne a negativ valtozasokat megallitani?


2022. október 6. 14:16:00
De sokakét bizony elrontotta (elrontja). Már a fociban is, de a major sportligákban meg aztán főleg. Gondolj csak bele, az nbaben van 30 csapat. (Remélem jól mondom, a kosárlabdát annyira nem követem.) Ez azt jelenti, hogy az usa maximum 30 városában van kosárlabda a legfelső szinten. (Feltettem, hogy 1 városnak 1 csapata van, de ha ez nem igaz, akkor a 30 még kevesebb.) Az összes többi városban hiába imádják a kosárlabdát, soha nem lehet csapatuk az nbaben. bármennyire szeretnék, akkor sem. Mert nincs kiesés és feljutás sincs. Hogy miért? Mert a szórakoztatás számít, és nem a sportérték. A marketingesek, pénzügyesek vagy bárkik (igazából mindegy kik, a lényeg, hogy a sporthoz nincs sok közük, ellenben a "businesst" profin művelik) eldöntötték, hogy ez a létszám az ideális, így érik el a maximális profitot, és azt kell csinálni, hogy ez a 30 csapat lehetőleg kb egyforma legyen. Hogy miért? Mert akkor bárki nyerhet közülük, ergo izgalmas a bajnokság, ergo sok néző, sok bevétel, sok profit. Ebben a koncepcióban a sport, mint olyan szerepe minimális. Helyettesíthető bármi mással.

És a nézők is olyanokká válnak, mint a moziban ülő nézők. Mert ha olyanok lennének, mint mondjuk a Rangers drukkerek, akkor marhára ki lennének akadva minden olyan városban, ahol nincs nba csapat, mert a lehetőséget sem kapják meg, hogy legyen. Hiszen az egész egy zárt rendszer. nfl dettó, nhl szintén.

A foci itt még nem tart, de elég csak megnézni mondjuk a blt. Tényleg nyerhet egy Ferencváros blt? Vagy egy Steua (bek győztes klubról beszélünk.) Vagy egy Partizan? Nemhogy blt, de elt, sőt konferencialigát sem nyerhet, mert a topbajnokságok annyira elszakadtak mára a többiektől, hogy mindenki más gyakorlatilag esélytelen. Ebbe az irányba mutat a Szuperliga is. Tehát igen, a valódi versenyt elrontotta a pénz, és folyamatosan tovább rontja.


2022. október 6. 12:04:52
A profi sportolok nem csak az olimpikonok, hanem azok, akik versenyszeruen, megelhetesi szinten sportolnak. Mert ez a munkajuk.
Ismerek sok ilyet, kerekparszerelo muhelybol, a klubbol, ahol en is tornazgatok, de a gyarbol is, mert van, aki portas lett, de van olyan, aki a sportpolitikaban landolt. Sokan tonkrementek, vagy legalabbis megutaltak a sportot, de szerintem kb hasonlo aranyban, mint a konyvelestol megundorodott szamviteles, a jogi csures-csavarastol kiutest kapo ugyved, a gyomorfekelyt es infarktust kapo topmanager.
Tovabbra is azt gondolom, hogy a profi sportban a penz megjelenesevel nem szuksegszeru a sport es a sportolo tonkretetele (sot, mivel a profi sporolo az, akinek ez a megelhetese, a profitorientalt befektetok letezese a profi sport alapfeltetele).
Mindemellett elfogadom, hogy te mast gondolsz, kulonosen azert, mert azt mar tapasztaltam, hogyha valakivel, akkor veled felesleges ellentetes allasponton lenni :-)

Hozzászólás írása...
<<< <  142. oldal >